Barbie świętuje Międzynarodowy Dzień Kobiet z lalką Eleanor Roosevelt

Przed Międzynarodowym Dniem Kobiet Mattel przedstawił nową Barbie inspirowaną życiem i dziedzictwem Eleanor Roosevelt. 

Najnowsza lalka, przedstawiająca byłą pierwszą damę, została ujawniona w środę i jest częścią firmowej kolekcji „Inspiring Women”. 

Ubrana w sukienkę z kwiatowym nadrukiem, naszyjnik z pereł i czarny kapelusz, najnowsza lalka jest pięknym ukłonem w stronę historycznej ikony, rzeczniczki ONZ i obrończyni praw człowieka. 

Barbie wprowadza lalki z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. 

Poza tym, że była najdłużej stażem pierwszej damy, Roosevelt, znana również jako „Pierwsza Dama Świata”, była orędowniczką polityki dotyczącej praw obywatelskich i ekonomicznych i często była chwalona za swoje wysiłki humanitarne. 

„Cieszymy się, że możemy powitać byłą pierwszą damę Eleanor Roosevelt w serii Barbie „Inspiring Women” i rzucić światło na to, jak jej wytrwałość jako obrończyni polityki dotyczącej praw obywatelskich i gospodarczych wywarła wpływ na świat” - Lisa McKnight, wiceprezes i globalny szef Barbie and Dolls w Mattel. 

Kontynuowała: „Będąc największą na świecie firmą z zabawkami, wierzymy w znaczenie podkreślania dawnych i współczesnych wzorców do naśladowania, takich jak Eleanor Roosevelt, aby zainspirować następne pokolenie twórców zmian do marzeń większych niż kiedykolwiek”. 

Seria Barbie „Inspiring Women” przedstawia młodym dziewczętom historyczne i współczesne wzory do naśladowania. 

Na początku tego roku seria oddała także hołd poetce, autorce i aktywistce dr Mayi Angelou. W serii znajdują się również Ella Fitzgerald i Rosa Parks. 

W sprzedaży detalicznej za 29,99 USD lalka Eleanor Roosevelt jest dostępna w Walmart, Target i Amazon. 

Mattel świętuje również Międzynarodowy Dzień Kobiet, wprowadzając na rynek swój pierwszy cyfrowy serial „Możesz być kimkolwiek”, który będzie zawierał treści dla rodzin i dziewcząt. 

Serial będzie zawierał się w transmisjach na żywo na Facebooku i YouTube z występami aktorki Yary Shahidi, a także modelki i aktywistki Adwoa Aboah. 

Inicjatywa ta zbiegnie się również z zobowiązaniem firmy do współpracy z organizacjami, takimi jak Girls Leadership, w celu finansowania badań prowadzonych przez dziewczęta na temat reprezentacji w mediach oraz zajęć PowerLab zaprojektowanych w celu rozwiązania ukrytych uprzedzeń w klasie, zinternalizowanych uprzedzeń rasowych i nierówności w reprezentacji. 

Autor: 
Jacqueline Laurean Yates, tlum: Barbara Redzik

Dodaj komentarz

CAPTCHA
Przepisz kod z obrazka.
8 + 0 =
Rozwiąż proszę powyższe zadanie matematyczne i wprowadź wynik.