Nazwa ma znaczenie. Logomania w modzie

Myślisz, że to, co nosisz nie ma znaczenia? Nic bardziej mylnego. Epatowanie logo znanej firmy plasuje się wysoko w trendach. Od kilku sezonów niemal atakuje nas logomania. Emblematy znanych domów mody zdobią ubrania i dodatki. Nie sposób nie wspomnieć tu kultowego materiału canvas monogram, z którego tworzone są dodatki marki Louis Vuitton.

Ten sam proceder pojawia się w przypadku ogromnie popularnych pasków Gucci, czy koszulek, a nawet bielizny od Calvina Kleina. Kiedyś wyrazem bezguścia i nachalnego chwalenia się, obecnie wymarzone przez miliony osób na całym świecie. W ubraniach zdobionych logotypami nie ma nic złego. Jednak, dobierając resztę stroju warto jest mieć na uwadze, aby nie dać się zbytnio ponieść owemu trendowi. Łatwo bowiem przekroczyć granicę dobrego smaku i stać się przysłowiową „ofiarą mody”.

Najlepiej i chyba najbezpieczniej jest postawić na jeden element – może to być torebka, bluzka lub nawet buty. Wszystko to jest kwestią osobistych preferencji. 

Autor: 
Izabela Szkatuła

Dodaj komentarz

CAPTCHA
Przepisz kod z obrazka.
5 + 0 =
Rozwiąż proszę powyższe zadanie matematyczne i wprowadź wynik.