Dużo kalorii w napojach alkoholowych. Gdzie popełniamy błąd chcąc schudnąć?

Brak płynów również ma znaczenie. Istnieje niezliczona ilość poradników, jak schudnąć, co utrudnia wybór odpowiedniego dla siebie. Jednak zanim zaczniesz się odchudzać, bardzo ważne jest zastanowienie, czy w ogóle powinieneś to robić, a jeśli tak – jak zdrowo osiągnąć swój cel.

Dobrze jest się skonsultować ze specjalistą, który pomoże Ci wybrać właściwy sposób odchudzania. Możesz także określić najbezpieczniejszą metodę na podstawie własnych potrzeb zdrowotnych. Chociaż utrata wagi może pomóc zmniejszyć ryzyko chorób serca i cukrzycy, nadmierna utrata masy ciała może spowodować wiele problemów zdrowotnych, takich jak zmęczenie, osłabienie kości i problemy z płodnością.

Po rozpoczęciu zdrowego planu odchudzania zawsze istnieje ryzyko, że nie stracisz tylu kilogramów, ile chcesz. Dostosowanie diety lub poziomu aktywności może być tym, czego potrzebujesz, aby uzyskać wyniki. Czasami jednak wysiłek nie kończy się sukcesem.

Oto kilka powodów, przez które nie stracisz wagi.

1.Przyjmujesz dużo kalorii

Aby schudnąć, musisz jeść mniej kalorii niż spalasz. Nazywa się to deficytem kalorii. Jeśli masz nadmiar kalorii, twoje ciało gromadzi je w postaci tłuszczu. Aby upewnić się, że spożywasz odpowiednią ilość kalorii, monitoruj swoją dietę i aktywność fizyczną. Możesz to zrobić za pomocą różnych aplikacji fitness lub prowadząc dziennik żywności. Według badań z 2006 roku, ludzie, którzy planują posiłki i śledzą spożycie kalorii, skutecznie tracą na wadze i utrzymują pożądaną wagę.

2. Pijesz dużo alkoholu

Alkohol zawiera dużą ilość kalorii. Jeden gram zawiera 7 kalorii, podczas gdy ta sama ilość węglowodanów ma tylko cztery. Alkohol może również zrujnować dietę, zwiększając prawdopodobieństwo wyboru wysokokalorycznej żywności.

Badanie z 2018 roku przeprowadzone na osobach z nadwagą oraz osób cierpiących na otyłość i cukrzycę wykazało, że picie alkoholu powoduje, że organizm spala mniej kalorii. Wyniki pokazują, że redukcja alkoholu może poprawić utrzymanie zdrowej wagi i zapobiegać otyłości.

Koktajle są szczególnie wysokokaloryczne ze względu na zawartość soków owocowych i innych składników cukrowych. Na przykład pina colada może zawierać 526 kalorii. Dlatego, jeśli próbujesz schudnąć, ważne jest, aby ograniczyć spożycie alkoholu, aby nie przekraczać zalecanej wagi.

Autor: 
Дарена Найденова, Tłum. Martyna Kujawa

Dodaj komentarz

CAPTCHA
Przepisz kod z obrazka.
1 + 2 =
Rozwiąż proszę powyższe zadanie matematyczne i wprowadź wynik.