JOANNA HORODYŃSKA PROJEKTUJE DLA SI-MI

Nowa kampania SI-MI z Joanną Horodyńską w roli głównej jest silnie osadzona w charakterystycznej dla marki estetyce.

 

Trendsetterka i fashionistka, muza wielu polskich projektantów, kontrowersyjna postać na scenie polskiej mody, która jest wspólautorką tej kolekcji, dobrze oddaje wyrazisty styl skladających sie na nią projektów. Prezentując dwa oblicza nowej linii Horodyńska uosabia niepokorną, zbuntowaną, nie bojącą się zwracać na siebie uwagę czy wręcz prowokować kobietę w sportowym miejskim wydaniu oraz w bardziej nastrojowej wersji.

 

Denim, który zdominował dynamiczną część kolekcji pojawia się pod postacią bombera,  kurtki o luźnym kroju czy  spódnicy mini. Łagodniejsze oblicze marki to wieczorowe sukienki w pastelowych barwach utrzymane w charakterystycznej dla SI-MI stylistyce. Kolekcja dostępna jest w sprzedaży od wczoraj w butiku stacjonarnym przy ul. Mokotowskiej 63 w Warszawie i na internetowej platformie  www.si-mi.pl. Lubimy!

Marta Waglewska

Komentarze

Wysłane przez MceNH (niezweryfikowany) w
Medicament prescribing information. Drug Class. <a href="https://prednisone4u.top">order prednisone without insurance</a> in USA. Actual trends of drugs. Read here. <a href=http://bpo.gov.mn/content/318>Best what you want to know about medicine.</a> <a href=https://251901.net/biyoujisyo/hasegawatakashi/comment-page-1461/#comment-1816646>Best trends of medicine.</a> <a href=http://blog.qooza.hk/OneDay2AM2PM?eid=25328735>Actual trends of medicine.</a> 545ee1e

Dodaj komentarz

CAPTCHA
Przepisz kod z obrazka.
7 + 0 =
Rozwiąż proszę powyższe zadanie matematyczne i wprowadź wynik.